Μάλιστα οι εφαρμογές παιχνιδιών είναι εκείνες κερδίζουν την προτίμηση των χρηστών, με τις περισσότερες λήψεις να πραγματοποιούνται για το Join Clash 3D ενώ ακολουθούν τα Among Us και DOP2: Delete One Part. Ωστόσο, τα video games με τα περισσότερα έσοδα είναι τα Pokemon Go, ROBLOX, Genshin Impact και Coin master. Τέλος οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες παρατηρούνται στα Among Us, PUBG Mobile και Candy Crash Saga.
$32 δισ. για την αγορά apps ξόδεψαν οι καταναλωτές το πρώτο τρίμηνο του 2021
Μάλιστα οι εφαρμογές παιχνιδιών είναι εκείνες κερδίζουν την προτίμηση των χρηστών, με τις περισσότερες λήψεις να πραγματοποιούνται για το Join Clash 3D ενώ ακολουθούν τα Among Us και DOP2: Delete One Part. Ωστόσο, τα video games με τα περισσότερα έσοδα είναι τα Pokemon Go, ROBLOX, Genshin Impact και Coin master. Τέλος οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες παρατηρούνται στα Among Us, PUBG Mobile και Candy Crash Saga.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από Γιώργος Γιολδάσης
-
- 03/04/21
Η App Annie ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι καταναλωτές ξόδεψαν $32 δισ. το πρώτο τρίμηνο του έτους για την αγορά εφαρμογών, μέσω Google ή Apple store.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity